TÄTÄ ON PEIMARI UNITED

Peimari United futiksen erikoisseura, joka toimii Paimiossa ja Sauvossa. Teemme asiat uudella ja innostavalla tavalla.

SEURAN PERUSTAMISEN LÄHTÖKOHDAT

Peimari United perustettiin 27.12.2010. Lähtökohdat seuran perustamiselle olivat mm.: erilaisuus, panostus ammattivalmennukseen, hyvät olosuhteet ympäri vuoden, yhteisöllisyys ja ketteryys toiminnassa. Näiden myötä seuramme toiminnassa näkyy edelleen kaikessa tekemisessä innostava meininki ja nopeasti kehittyvä ja laadukas seuratoiminta.

TUNNUSTUSTA

Peimari United palkittiin 2015 arvokkaalla Suomen Palloliiton myöntämällä Vuoden Grassroots-Seura palkinnolla.

Kuva: Captain´s ball-gaala 29.10.2015 Paasitorni Helsinki.

Lainaus Suomen Palloliiton perusteluista valinnalle: ” Peimari United on noussut viime vuosina vahvaksi toimijaksi omalla alueellaan, ja toiminta on mennyt hurjasti eteenpäin niin määrällisesti, kuin laadullisestikin. Seura on panostanut vahvasti olosuhteisiin ja valmennukseen. Viime talvena valmistui oma harjoitushalli. Voimakkaan ammattimaisen panostuksen myötä seura on kyennyt ottamaan vastuuta toiminta-alueellaan myös ympäröivästä yhteiskunnasta. Yhteistyö koulujen kanssa on saanut hyvän vastaanoton ja syksyllä seura aloitti yhteistyön SOS-lapsikylän kanssa. Hienoja uusia toimintamuotoja ovat myös seuran talvella organisoima Liiga, katujalkapalloprojekti, sekä maalivahdeille suunnattu Goalkeeper battle. Oma netti- TV ja lehti tuovat seuran toimintaa ja uudenlaista futiskulttuuria tutuksi lähiympäristölle

PEIMARI UNITED TÄNÄÄN

Tarjoamme futista nappuloista aikuisiin. Valmennuksesta vastaavat kaikissa joukkueissamme portugalilaiset kokopäivätoimiset ammattivalmentajat. Olosuhteet harrastaa ovat huippuluokkaa, kesäkaudella joukkueemme pelaavat ja treenaavat keinonurmilla sekä Paimiossa että Sauvossa. Talvella joukkueemme treenaa ja pelaa junnujen talvisarjaa (Peimari-liigaa) kotihallissamme Peimari-Areenalla.

Junioritoiminnassamme haluamme antaa kaikille lapsille tasapuoliset mahdollisuudet harrastaa jalkapalloa

PEIMARI UNITEDIN TAHTOTILA TULEVAISUUDESSA

Peimari United haluaa tarjota kaikille harrastajille innostavaa ja laadukasta jalkapalloa. Seuramme tulee jatkamaan uusien mielenkiintoisten innovaatioiden kehittämistä ja niiden käyttöön ottamista futiksessa. Näillä toimenpiteillä pyrimme auttamaan omalta osaltamme suomalaisen futiksen kehittymistä kansainväliselle tasolle.

TULE MUKAAN TOIMINTAAMME!

Peimari United – Paimion ja Sauvon alueella toimiva jalkapallon erikoisseura.